Bioresonantie

Terug naar de basis met Bioresonantie

De mens is één elektromagnetisch veld. Alle onderdelen van het menselijk lichaam met de zeer vele miljarden cellen, zijn opgebouwd uit complexe verbindingen die zelf weer uit moleculen bestaan. En elke molecuul heeft zijn atomen en elk atoom heeft zijn eigen elektromagnetisch veldje. Dit zogenaamde magneetje wordt in stand gehouden door de positief geladen protonen (I-onen)  in de kern en de daaromheen draaiende negatief geladen elektronen.

Overal in de natuur komen trillingen (resonanties) voor, zowel in de wereld van het grote (aardbevingen), als in het kleine (atoomtrillingen). Voor de mens zijn vooral geluids- en elektromagnetische trillingen van belang, zoals het licht en radiogolven. Wanneer het lichaam uit balans is door al deze trillingen, kan de energie niet meer doorstromen. Organen werken niet meer zoals het hoort. Er ontstaan klachten en ziektes kunnen het gevolg zijn.

Hoe werkt de Bioresonantie therapie?

De Bioresonantie therapie beïnvloedt met haar (aangepaste) trillingen op energetisch informationeel niveau de lichamelijke processen van de individuele patiënt. Het Bioresonantie apparaat zendt lichaamseigen trillingen uit die verstoringen in ons lichaam traceert en opheft. De middelen die gebruikt worden bij Bioresonantie therapie werken op het trillings- en energieniveau van het lichaam. Ze ondersteunen het immuunsysteem en beschermen het lichaam tegen ongunstige invloeden en aandoeningen.

Voordat er begonnen kan worden met de bioresonantie behandeling moet duidelijk zijn waar de klachten vandaan komen. Cellen, weefsels en organen hebben elektromagnetische eigenschappen. De elektrische stroompjes (trillingen) kunnen buiten het lichaam worden gemeten. Elke lichaamscel heeft zijn eigen frequentie.

Als we de blokkades (negatieve energie) opheffen met de bioresonantie behandeling, zal het lichaam weer in staat zijn om zich te herstellen. Door het lichaam te prikkelen en de werking van de organen te stimuleren kunnen klachten verdwijnen of aanzienlijk afnemen.

Bij welke aandoeningen kan Bioresonantie therapie toegepast worden?

Gezien er geen enkele ziekte is die niet gepaard gaat met onregelmatige vibraties, kan de bioresonantie therapie met goede genezingsverwachtingen worden toegepast bij de meest uiteenlopende aandoeningen:

• Reumaklachten
  • ME
  • Hart en vaatziekten
  • Candida, migraine
  • Kinder- en vrouwenziekten
  • Ziekte van Lyme
  • Ademhalingsklachten
  • Gebitsproblemen
  • Longen
  • Lever
  • Gal
  • Maag en darm
  • Allergieen
  • Intolerantie
  • Weerstandsverhoging
  • Vermoeidheidsklachten

De Bioresonantie behandeling is er dus op gericht om het lichaam aan te zetten tot herstel. Zowel acute als chronische klachten kunnen worden behandeld.

Het bioresonantie apparaat voor thuisgebruik
Het bioresonantie apparaat voor thuisgebruik.
Het bioresonantie apparaat in de praktijk.